SU KESİNTİSİ VAR

SU KESİNTİSİ VAR

Aliağa da yine su kesintisi var.

07 Aralık 2014 - 00:25

İzsu dan yapılan açıklamaya göre 9 Aralık Salı saat 09.00 ile 10 Aralık Çarşamba saat 09.00 arasında su bakım onarım çalışmları nedeniyle Aliağa merkezinde bulunan 7 mahalleye (Yalı, Atatürk, Yeni, Siteler,Kazım Dirik ve Kültür mahalleleri) 24 saat süreyle su verilemeyecektir.

 

 

Bu haber 1928 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
TOBB ALOSBİ Lisesi'nde Bilim Rüzgarı: Aliağa Protokolü, Öğrencilerin Projelerine Hayran Kaldı
TOBB ALOSBİ Lisesi'nde Bilim Rüzgarı: Aliağa Protokolü,...
İMEAK DTO Aliağa Haziran Ayı Meclis Toplantısı Yapıldı
İMEAK DTO Aliağa Haziran Ayı Meclis Toplantısı Yapıldı